2017. február 26., vasárnap

Második feladat! Online gondolattérkép!
Gondolattérképet kellett már készítenem papír alapon. Jó feladatnak tartom összefoglalás készítéséhez. Tanórán csoportmunkában elkészítve is jó feladat lehet.
Először készítettem digitális formában és meglepően könnyen ment. Az oldal amelyen dolgoztam magyar nyelvű, így sokkal könnyebb az érthetősége, bárki számára. Gyorsan el lehetett vele készíteni, 5 percet sem vett igénybe. Sokkal több időt jelent egy témakör elolvasása és a lényeg kiemelése, mint elkészíteni hozzá a gondolattérképet. 
Az elmúlt héten a gyakorlóiskolában tanított órámhoz készítettem el az alábbit:

1 megjegyzés:

  1. Kedves Kolléga!

    Ahogy írtad az online fogalomtérképek egyszerűbb, gyorsabb és könnyebb megoldást kínál a papírformával szemben.
    Véleményem szerint jól sikerült kivitelezned ezt a feladatot, hiszen átlátható és érdeklődést felkeltően hathat a diákokra a fogalomtérképed.
    Én a saját feladatomat a Mindmeister segítségével készítettem el, de látva a feladatodban megjelenő Mindomo oldalt, kedvet kaptam ezen platform kipróbálására is. Külön tetszik, hogy ebben az alkalmazásban külön le lehet nyitni az egyes füleket, így folyamatosan fent lehet tartani a gyerekek figyelmét a tanóra során.

    Üdvözlettel: Annabella

    VálaszTörlés